Krenuli ste u poduzetnički pothvat osnujući tvrtku, udrugu ili neki drugi pravni subjekt. Bravo za vas jer ste napravili jedan veliki korak u životu.
Dobro ste si sve "zgruntali", napravili neki poslovni plan, proučili domaću zadaću oko onoga što vas čeka (ili niste) i vjerojatno nabavili nešto opreme potrebne za poslovanje.
I još vam samo treba dobar poslovni partner u vidu knjigovodstvenog servisa koji će vas pratiti kroz zanimljivo i, da se ne lažemo, ponekad turbulentno razdoblje vašeg poduzetničkog poduhvata ili upravljanja udrugom.
Vrlo vjerojatno ste do sada prošli preko dosta zamki, a upravo vas čeka još jedna. Kako odabrati knjigovodstveni servis koji će me pratiti i kojem ću moći bezgranično vjerovati.
Cijene knjigovodstvenih usluga ovise o obimu poslovanja vaše tvrtke ili udruge i još pregršt faktora.
Ovo bi bili neki bazični:
- broj zaposlenih
- broj financijskih dokumenata (ulazni i izlazni računi, izvodi, ....)
- broj osnovnih sredstava
- jeste li u sustavu PDV-a isl.
- imate li putne naloge, loko vožnju isl
Ili recimo neki dodatni poput:
- dodatnog savjetovanja (pola sata mjesečno ide u cijenu bazične usluge)
- izvješća za banke
- privremeni završni račun tijekom godine
- promjene, prijave i odjave radnika; e-mirovinsko
- promjene radnog vremena poslovnice
Netko nema vremena za administraciju pa bi želio knjigovodstveni servis da preuzme dio tih poslova kao:
- vođenje evidencije o radnom vremenu radnika
- vođenje evidencije godišnjih odmora
- izrada računa, putnih naloga i/li terenskih dodataka
- pisanje raznih ugovora o najmu, pozajmici isl
- sastavljanje jednostavnih, ali i kompleksnih dopisa
- plaćanje preko internet bankarstva
- ......
Što sve više idete po stavkama od bazičnih naniže to je logično veća cijena usluga, ali si oslobađate znatno veći vremenski prostor za obavljanje svoje primarne djelatnosti (trebali bi više zarađivati).